[itzul] ER: Huelga eta greba

Iban Arantzabal iarantzabal a bildua goiena.com
Ost, Ots 20, 18:41:08, CET 2008

Itzul-eko zerrenda publikoa dela jakinda, mezu luuuuuze bat egin dut.
Azken iritzi hauek ere gehituko ditut, denbora hartzen dudanean.

http://www.arantzabal.com/zein-erabili-huelga-edo-greba

Eskerrik asko emandako erantzun guzti-guztiengatik. Denak dira onak
eta eztabaida hau adierazgarri ere izan da.

Eskerrik asko, benetan.

Iban