[itzul] legeak

Sebas sebasbe a bildua euskalnet.net
Or, Ots 5, 13:40:50, CET 2010

Ortotipografia liburuan (
http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-573/es/contenidos/informacion/dih/es_5490/adjuntos/estilo_liburua/ortotipografia.pdf)
14. orrian (letrakera arruntez ari da) honako hauek azaltzen dira:

   - 6/89 Legea, uztailaren 6koa, Euskal Funtzio Publikoari buruzkoa.
   - 222/2001 Dekretua, urriaren 16koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta
   Ikerketa Sailaren egitura organikoa ezartzen duena.
   - Agindua, 1999ko maiatzaren 11koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa
   sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko irakasle-lantaldeeilaguntzak
   emateko deia egiten duena.

--
Sebas