[itzul] "Aldibereko interpretazio praktikak" ikastaroa, izena emateko epea zabalik

Ainhoa a.kortaxarena a bildua gmail.com
Ost, Ira 12, 11:42:15, CEST 2012

Kaixo, Mila!!

Ainhoa Kortajarena naiz, euskaltegiko lankide ohia. Zer moduz zabiltza? Udaz
ondo gozatuta egotea espero dut.

Aizu, galdera bat egin nahi dizut: interpretazio-ikastaroa oso interesgarria
iruditzen zait, baina nik ez dut interpretaziorik ikasi. Itzulpengintzan
aritua naiz, baina interpretazioaz ezer gutxi dakit.

Galdetuko didazu, mesedez, interpretazioa ikasi izana ezinbesteko baldintza
ote den?

Mila esker eta besarkada bat. Ainhoa.

  _____

Nork: EIZIE [mailto:bulegoa a bildua eizie.org]
Bidaltze-data: martes, 11 de septiembre de 2012 15:41
Nori: itzul a bildua postaria.com
Gaia: [itzul] "Aldibereko interpretazio praktikak" ikastaroa,izena emateko
epea zabalik

"Aldibereko interpretazio praktikak" ikastaroa antolatu du EIZIE elkarteak.

2012ko urriaren 1ean, 4an, 11n eta 15ean izango dira eskolak, Gasteizen,
16:00etatik 19:00etara.

Irakasleak: Jaione Arregi (EHUko irakaslea eta Europar Batasuneko
interpretea) eta Idoia Gillenea (zinpeko itzultzailea eta interpretea).

Norentzat: Aldibereko interpretazioan jardun behar dutenentzat, eta
praktikak egin nahi dituztenentzat.

Informazio gehiago eta izen ematea:
http://www.eizie.org/Elkartea/ikastaroak/interpretazioa12

Laster arte.