[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 111 bilduma, 7. zenbakia

Dionisio Amundarain Sarasola dioni a bildua facilnet.es
Ost, Abu 21, 14:07:30, CEST 2013

Gipuzkoako Alegian Uztailaren 16an, hau da, Karmen egunean ospatzen dituzte
festak. Eta bertako batek adierazi didanez, biak erabiltzen dituzte:
KARMENAK  eta KARMENGO AMAREN FESTAK. Dionisio

De: Amaia Lasheras [mailto:amaiatxo a bildua yahoo.es]
Enviado el: miércoles, 21 de agosto de 2013 13:33
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 111 bilduma, 7. zenbakia

Eskerrik asko, Patxi eta Ane!

  _____

De: Ane Lopez <ane.lopez a bildua tradumatica.net>
Para: itzul a bildua postaria.com
Enviado: Miércoles 21 de agosto de 2013 13:25

Karmenak zein Karmengo jaiak, biak erabiltzen dira (Barakaldon behintzat).

2013/8/21 <itzul-request a bildua postaria.com>

ItzuL zerrendako mezuak bidali itzul a bildua postaria.com helbidera.

WEB bidez zerrendan izena emateko, edo zerrenda uzteko, joan helbide
honetara:

Posta elektronikoz nahi bada, bidali mezu bat 'help' hitza idatzita
(kakotsik gabe), bai Gaia lerroan zein mezuan bertan, helbide
honetara:
        itzul-request a bildua postaria.com

Zerrenda kudeatzen duenarekin harremanetan jartzeko:
        itzul-owner a bildua postaria.com

Mezu honi erantzuten badiozu, mesedez, editatu Gaia (subject) lerroa.
Horrelako mezuak sahiestuko dituzu: "Re: Contents of ItzuL digest...".

Gaurko gaiak:

   1. Santurtziko festen izena (Amaia Lasheras)
   2. Re: Santurtziko festen izena (Patxi Petrirena)

Message: 1