[itzul] "Crisis cardiorrespiratoria"

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Or, Ira 26, 21:50:56, CEST 2014

Milesker, Antton!

Azkenean, mezua bidali eta gero Erizaintzako Hiztegian topatu dut
"cardiorrespiratorio>bihotz-arnasetako", eta hortik jo dut, baina "krisi
kardiorrespiratorioa" ere ez dut txarto ikusten, egia esan.

Eskerrik asko ere gainontzeko erreferentziengatik.

Asteburu ona pasa,

Antton Gurrutxaga Hernaiz<a.gurrutxaga a bildua elhuyar.com> igorleak hau idatzi
zuen (2014(e)ko irailak 26 15:22):