[itzul] Book folding

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ost, Api 7, 09:30:30, CEST 2021

Eskerrik asko, Xabier.

Niri ere, boteprontoan, «liburu-tolesketa» etorri zitzaidan (jatorrizkoak
ere horixe dio, ezta?).

Baina, gero, iruditu zitzaidan hori ez zela egokiena jarduera izendatzeko
-ze, berez, tolesten dena ez da liburua, orriak baizik-.

Alegia, «liburu-tolesketa» (edo *book folding) *esanda, nire buruak
irudikatzen duena dela liburua osorik tolesten direla osorik, ez bere
barruko orriak.

Ez dakit; buelta gehiegi ematen nabil, beharbada. Eta, gainera,
«liburu-tolesketa» ez bada, ez dakit zer izan daitekeen...

Oraingoz, hortik joko dut.

Ondo izan!

Patri

Xabier Aristegieta <allurritza a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2021
api. 6, ar. 16:53):