[itzul] Ingrávido (elevador ingrávido)

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ast, Api 22, 11:04:51, CEST 2021

Ohartxo bat besterik ez.
Euskarazko "arin" adjektiboa askoz ere arruntagoa da euskaraz gaztelaniazko
"ingrávido" adjektiboa gaztelaniaz baino.
Horrek esan nahi du, nire ustez, gaztelaniaz lortzen den espresioa
adierazgarriagoa dela, eta euskarazkoa, lausoagoa: elevador
ingrávido/jasogailu arina.
Horregatik, euskarazkoan, saiatuko nintzateke adjektibo zehatzago bat-edo
erabiltzen.
Nire proposamena: "jasogailu moldaerraza".

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Elisabeth Beitia (elisabeth a bildua emun.eus) erabiltzaileak (2021
api. 22, og. (07:34)):