[itzul] Un viaje a lo menos desconocido posible...

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ast, Api 22, 15:19:40, CEST 2021

"gutxien ezezagunenera" ala "gutxien ezagunera"?

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du oskar arana (oskar.arana a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2021 api.
22, og. (15:10)):