[itzul] Un viaje a lo menos desconocido posible...

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ast, Api 22, 15:46:36, CEST 2021

Barkatu, "gutxien ezezagunera" esan nahi nuen.

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Xabier Aristegieta (allurritza a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2021 api. 22, og. (15:19)):