[itzul] Pronar, supinar

inaki irazabalbeitia inakixabier a bildua gmail.com
As, Ots 23, 09:02:32, CET 2021

Galdera bat Bitor. Beharrezkoak al dira aditzak? Ahuzpez jarri ez al da
nahikoa zehatza?
Bestetik kontuz, frantsesez 'Prôner' aditzaren definizioa hau da:
Recommander vivement quelque chose en le vantant : Prôner la modération.
'Posición prona' edo 'decúbito ventral' honela da frantsesez: *plaquage
ventral*, ou *mise à plat-ventre*, ou encore *décubitus ventral*,
Hortaz, nire ustez, pronatu eta supinatu baztertzAhekoak dira, gure
Iparraldeko herrikideentzat ez baitira balekoak.

Hau idatzi du Bittor Abarzuza (bittorbe a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2021
ots. 23, ar. (03:02)):