[itzul] 3,5eko disketeak irakurtzekoa

Karlos del Olmo zumareus a bildua gmail.com
Ost, Aza 24, 11:07:52, CET 2021

Aupa, Ainara. Zelan tratatzen duzue elkar bizitzak eta biek? Irakurgailua
pare bat egunerako uzterik bai, mesedez? Ni neu joango naiz bila, esaten
didazun lekura eta orduan. Eskerrik asko!

Hau idatzi du ainara maya (ainaramaya a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2021 aza.
23, ar. (16:16)):