[itzul] 3,5eko disketeak irakurtzekoa

ainara maya ainaramaya a bildua gmail.com
Ost, Aza 24, 11:34:42, CET 2021

Kaixo, egun on Karlos:

diskete-irakurgailua oraindik ere badabil, eta baditudanez disketeak
gordetzen dut...
bihotza zauriturik baina lanean orain Donostian, HABEn; beraz, egunero,
goizero, nago Donostiako bulegoan lanean, eta nahi izanez gero bihar edo
ostiralean ekar dezaket, eta Donostian bazabiltza hurbil naiteke erraten
didazun tokira...

izan ongi eta besarkada bat
Ainara

Hau idatzi du Karlos del Olmo (zumareus a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2021
aza. 24, az. (11:31)):