[itzul] animales vivos

Patxi Petrirena Altzuguren p.petrirena a bildua elhuyar.eus
Ost, Ots 2, 12:37:55, CET 2022

Horregatik ekarri ditut Euskaltzaindiaren Hiztegiko adibideak, kezka hori
uxatzeko modukoak iruditzen zaizkit eta: "arrain biziak", "Jainko bizia"...

Bidenabar, interesgarria iruditzen zait antonimoa ere ekartzea: "animalia
hilak" (zenbaitetan "hildako animaliak" ikusiko dugu, eta ez dut esan nahi
batere balio ez duenik, baina lehenaren alde egiteko kasu bat iruditzen
zait hau ere).

Bai, niretzat ere animalia bizidunak formak badu pellokeriatik, animalia

--
<https://www.elhuyar.eus/>