[itzul] animales vivos

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ost, Ots 2, 13:16:25, CET 2022

Kontuz "hildako animaliak" horren anbiguotasunarekin: "animales muertos"
nahiz "animales sacrificados" gisa uler daiteke. Eta, noski, ez dira gauza
bera.

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Patxi Petrirena Altzuguren (p.petrirena a bildua elhuyar.eus)
erabiltzaileak (2022 ots. 2, az. (12:38)):