[itzul] separación de bienes

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ost, Ira 21, 14:02:29, CEST 2022

Pentsatzen ari nintzen agian hobeto legokeela "ondare
bereizien/bereizietako erregimen/araubidea", "ondasun" hitza erabili
beharrean.

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Xabier Aristegieta (allurritza a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2022 ira. 21, az. (13:54)):