[itzul] Plano de varas

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
Lar, Ots 18, 15:22:06, CET 2023

Porru, bai erantzun zehatz eta argia!!
Eta bide batez antzokiez ere zer edo zer ikasi!!
Oso eskertua naukazu, benetan!
Ona iruditzen zait "haga-planoa" ("hagen planoa" ere bai). Nik ere ezertxo
ere ez topatu, ez gaztelaniaz, ez IATen, ez euskaraz...
Hori, bada, mila-mila esker!

*Oskar Arana Ibabe*
[image: Argazkia]
Leiren, harriz loreak

Hau idatzi du Porrumentzio | RiseUp (porrumentzio a bildua riseup.net)
erabiltzaileak (2023 ots. 18, lr. (13:09)):