[itzul] Bi lelorekin laguntza

BERBA iratxe ormatza imatz iraberba a bildua gmail.com
Al, Aza 27, 14:03:38, CET 2023

Dionisioren ildotik:

Mobilaren argiak ez diezazula argitasuna lapurtu/ kendu/ ilundu, ez zeuri
ez zure seme-alabei.

Eta bestea:

Arrisku handiei egin beharko diete aurre smartphone handia baina hezkuntza
urria duten ikasleek.

Hau idatzi du Dionisio Amundarain (itsasondo9 a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2023 aza. 27(a), al. (13:19)):