[itzul] Bi lelorekin laguntza

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
Al, Aza 27, 17:30:16, CET 2023

Mugikorraren argiak ez  dezala itzungi/itzali/amatatu/iraungi zure eta zure
seme-alaben argia (edo bizia).

Smartphone bikaina baima haziera eskasa izan duten umeek (arrisku)
latzak/gorriak ikusiko dituzte

Dionisio Amundarain <itsasondo9 a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2023
aza. 27, al. 15:19):