[itzul] Aurrekoa osatzeko

Aitor Salaberria trslbrr a bildua gmail.com
Al, Urr 9, 19:37:21, CEST 2023

Kaixo, Xabier:

Hor dago, baina, antza, ez da ia erabiltzen, zoritxarrez. Gehienez jota,
zientzia arloan. Berreskuratu beharko!

https://www.ehu.eus/etc/gordean?bila=mugimen

https://www.mindomo.com/es/mindmap/mugimen-portaerak-haurtzaroan-eta-nerabezaroan-612439ae2c4807ff74b87e7b7dea42d7

Ongi izan,