[itzul] [KANPOKO MEZUA] Re: captacion

Ana Martin ana a bildua emun.eus
Ost, Ots 7, 15:23:13, CET 2024

Eskerrik asko bioi!
Bai, hori zen zalantza, senak esaten zidan zerbait bazegoela, baina ez nuen
arrazoia argi ikusten.
Uste dut "kaptazioaren" bidetik joko dudala, nahiz eta gero, aditza
jokatzeko, "eskariak lortu" edo antzeko zarbait erabiliko dudan.
Ondo izan

Hau idatzi du LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER , ItzuL-en bidez (
itzul a bildua postaria.com) erabiltzaileak (2024 ots. 7(a), az. (14:13)):

--

[image: alt_text]

[image: EMUN KOOP. E.] <https://www.emun.eus/>
Ana Martin Urmeneta