[itzul] (gairik gabea)

Eskarne Mujika Gallastegi eskarne a bildua gmail.com
Al, Mar 4, 18:32:41, CET 2024

Urte berri on, Anjel Mari. Eta zorionak, biharko partez.

Okerreko hartzaileari igorri diok mezu hau, ez bainauk Idoia, Eskarne
baizik.

Denbora luze zaramaat hiri deitzekotan. Eta ...gaur arte. Mezu hau jaso
dudanean, berehala deitu diat etxera. Ez duk erantzun.

Espero diat ondo antzean egotea. Laster joko diat telefonoa, ea zer
kontatzen duan.
Berriz ere, URTE ASKOTARAKO, EDO ZORI ONA BEHINTZAT...!

Hau idatzi du Anjel Lertxundi (andulertxundi a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2024 mar. 4(a), al. (17:31)):