[itzul] T ó nica Schotis

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Al, Abu 23, 11:49:36, CEST 2004

Bai, Schuss ere garai berekoa da, eta ezagunagoa. Biak ere Joan Mari
Irigoienen hurrengo nobelan ageri dira, baina tonikaren idazkeraz neuzkan
zalantzak.

X.

el 23/8/04 09:44, Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org en