[itzul] Munduko herrien hiztegia?

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Al, Abu 30, 10:26:42, CEST 2004

> Non aurkitu dezaket munduko hainbat herriren (bai estatuak bai hiriak)
> izenak dituen hiztegiren bat? Hizkuntzaren jatorria ingelesa da, eta
> euskarazko itzulpen bat egiteko behar dut.

Euskaltzaindiaren webgunean badituzu erreferentzia batzuk, akademiak
emandako arauen artean
(http://www.euskaltzaindia.net/arauak/index.asp?gaia=1&ordena=Zenbakia):

32  	Espainiako Erresumako probintzia eta elkarte autonomoen izenak
36 	Frantziako Errepublikako eskualdeen izenak
38 	Munduko estatu izenak, hiriburuak eta herritarren izenak
51 	Kontinenteak, geografia izen nagusi batzuk eta herritarren izenak
52 	Munduko geografiako zenbait izen (mendiak, ibaiak, itsasoak)
53 	Munduko estatuetako hizkuntza ofizialak
59 	Ibaiak
60 	Aintzirak
70	Mundu zabaleko uharte nagusiak

--