[itzul] Discapacitado

z-nikolas a bildua ej-gv.es z-nikolas a bildua ej-gv.es
As, Uzt 6, 11:17:13, CEST 2004

            Nik, ordea, "ezgai"ren bidetik joko nukeela uste dut. Horren
aldeko arrazoia honako hau: "Minusbaliatu" hitzarekin izan dezakeen alde
peioratiboa kendu nahi izan da, baina euskaraz badugu nola esan hori, eta
zergatik jo behar dugu mailegura ?. Ezgai gordinagoa da, agian, baina nahiko
zabaldua dagoela uste dut  eta ez dut uste erabilpen peioratiborik duen. Zuk
aztertu eta egokienarekin geratu. Ondo izan. Zelai

-----Mensaje original-----
De: txema [mailto:txeyarza a bildua telefonica.net]
Enviado el: martes, 06 de julio de 2004 11:08
Para: ItzuL
Asunto: Re: [itzul] Discapacitado

Ba kasu horietan bereziki Elhuyarren bideari jarraituko nioke nik, bai
discapicitado bai pertsona con discapacidad (azken batean, gauza bera dir)
adierazteko, eta zenbait erakundek ere bide beretik jo dute, Euskaltermen
ikus dezakezunez.

eu

Bizkaiko Lurraldeko Minusbaliatuen Erregistroa (Bizkaiko Foru Aldundia,
2002; Gizartekintza Saila)

es

Registro de la Población con Discapacidad en el Territorio de Bizkaia
(Diputación Foral de Bizkaia, 2002; Departamento de Acción Social)

Elbarri, ezindu eta antzekoak inválido adierazteko gorde daitezke