[itzul] Duenetakoa

mikelhb a bildua teleline.es mikelhb a bildua teleline.es
Or, Uzt 9, 01:52:30, CEST 2004

On 8 Jul 2004 at 12:16, Paśl Picado wrote:

> Nik suposatzen dut aditza singularrean agertzen dela, hain zuzen ere
> subjektua ere singularra delako.
Baina eta, zein aditz edo zein subjekturen aditza?

> Dena den, nik beti erabili izan dut pluralean, gaztelaniari jarraituz.
Bada, gaurko gaztelaniari jarraitzen badiozu, akabo... ;-)
Plurala behar du logikoki eskatzen duelako, ez besterik:

Dakitenetakoa == dakiten horietakoa, eta ez *dakien horietakoa, (edo
*dakiten horretakoa)

Mikel Haranburu