[itzul] Duenetakoa

Paśl Picado paulpicado a bildua yahoo.es
Or, Uzt 9, 07:39:10, CEST 2004

Nik suposatzen dut aditza singularrean agertzen dela, hain zuzen ere
> subjektua ere singularra delako.
Baina eta, zein aditz edo zein subjekturen aditza?
-Berdin dio zein aditza den, subjektua hura da, eta beti da singularra

> Dena den, nik beti erabili izan dut pluralean, gaztelaniari
jarraituz.
Bada, gaurko gaztelaniari jarraitzen badiozu, akabo... ;-)
Plurala behar du logikoki eskatzen duelako, ez besterik:
-Hipotesi bat baino ez da izan, "dakienetakoa" hitzari azalpen bat bilatzeko.

Paśl Picado Moreno

 [input]   [input]   [input]