[itzul] Bilbao ESTimula

Irati Maranon iratibus a bildua yahoo.es
As, Aza 23, 16:17:45, CET 2004

Zer moduz honako hau??

Bilbao, nahi bESTe

Imanol Zurutuza <izurutuza a bildua vitoria-gasteiz.org> wrote:
Alfontso Mujika escribió:

>azkenean, 'Bilbo fESTa'
>
>Barkatu divertimentoa.
>Gaztelaniaz eta gaztelaniaren arabera asmatutako esloganak euskaraz
>mimetizatu beharrari morrontza handiegia iritzi diot beti (badakit horrek ez
>duela ezer konpontzen, baina).
>
>Alfontso

Baita neuk ere.
Gogoan dut, aspaldi, nola konpondu zuen Olariagak "...DYA a DYA" bat
"...DIAgu" batekin (gaur ez dakit posible litzatekeen, ordea,
horrenbeste genero-arazorekin).
Alfontsorenaren haritik hau ere, beste proposamen bat ("estimulatu" hori
nahitaez erabili beharra ez baitut ulertzen):

"Bilbo, sabel BESTa"