[itzul] Sukalde-Ostalaritzako hiztegia

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Or, Aza 26, 08:25:50, CET 2004

> Arratsalde on, www.uema.org <http://www.uema.org> web orrialdean
> agertzen den goiko hiztegi hori fidagarria al da???. Hitz batzuk
> bilatzen aritu naiz eta haietako batzuk ez dut uste ondo daudenik, edo
> hiztegi konbentzionaletan behintzat, beste era batean agertzen dira.

Lehenik, hiztegi hori http://www.uema.org webgunean «ageri» da, baina
izatez http://ww.bagera.net webgunean dago. Nori berea, eta ez dizut
esaten bakarrik Bagerakidea naizelako, noski.

Bestalde, hiztegi horren sarrera aurkezpenean aitortzen den gisara,
«hiztegi txiki eta erabilgarria duzue eskuarteko hau. Ez dugu
entziklopedia handia egin nahi izan». Hala ere, Bagerakoak jende serioa
dira (gara!).

Azkenik, badago sukaldaritzaren gaineko webgune eder bat,
http://www.sukaldeon.org/ hain zuzen. Hor ere hiztegi atal bat dute.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net