[itzul] no sabe no contesta

Maite Egiguren aebe a bildua zarautz.org
As, Aza 30, 10:26:37, CET 2004

Egun on,

EIZIEko web orrialdean sartu eta Itzul posta zerrendan klikatuz gero
bilatzaile bat aurkituko duzu eta han "no sabe no contesta" jarriz gero,
horri dagozkion mezuak azalduko zaizkizu. Ongi izan.

Maite

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com]En
nombre de Agurtzane Mallona
Enviado el: martes, 30 de noviembre de 2004 10:12
Para: ItzuL
Asunto: [itzul] no sabe no contesta

Egun on, lagunok:
Ez da denbora askorik ere zerrenda honetan galdesortetan agertzen den
"no sabe, no contesta" eta euron laburduraz aritu ginela. Oso memoria
txarra dut eta ez dakit ze proposamen egin ziren orduan. Mezu horiek non

aurki ditzakedan jakiteko modurik bai? Sarritan alferkeriagatik izaten
da edo denboraz larri gabiltzalako (nire kasuan biak). Mila esker
laguntzagatik.

Agurtzane Mallona
Deustuko Unibertsitatea