[itzul] EAEaren/EAEren

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Al, Urr 11, 11:51:49, CEST 2004

> Euskal Autonomia Erkidegoaren = EAEaren ala EAEren?
> Eta horren ildotik antzeko beste guztiak:
> Nafarroako Foru Erkidegoaren = NFEaren ala NFEren?
> Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkariaren = EHAAaren ala EHAAren?

Paulo Agirrebaltzategiren _Laburtzapenen gidaliburua_-k dio, siglen
mugatzaileari buruz ari dela (29 or.):

«Dena dela, puntu honetan zeresanik badu sigla erabiliagoa eta
ezagunagoa izateak: zenbat eta erabiliagoa eta ezagunagoa izan (eta,
beraz, lexikalduagoa), orduan eta errazago hartzen du mugatzailea».

Ez dirudi zure sigla horiek oso lexikalduak daudenik, oraingoz bederen.

Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net
43º 19' 12.8" N 1º 57' 49.6" W