[itzul] Re: Zientzia

Luistxo Fernandez LFernandez a bildua codesyntax.com
As, Urr 19, 18:13:23, CEST 2004

Gotzon Egia <gegia a bildua ...> writes:

 > Aldundia ziklo bat ari da antolatzen, zientziak gizartean duen eraginaz;
 > uste dut nanoteknologiaren kultur agerpide bat eskaini nahi dutela.
 > Gazteleraz «Ciencia en acción» jarri diote izena.
 >
 > Euskaraz bataiatzeko izen adierazgarri baten bila, laguntza eskatu digute.
 >
 > Proposamenik?

Nanoteknologiaz esperto handiak dauzkagu Eibar.org-eko blog komunitatean.
Horretaz jardun dute, adibidez, Eneko Astigarragak eta Markos Zapiainek
aste honetan.
http://www.eibar.org/blogak/zapiain
http://www.eibar.org/blogak/prospektiba

Robot biomimetikoak, nanobotak, azalean sartutako txipak... holako kontuak
darabilzkigu eibarrespazioan.

Ideiarik ateratzeko balio badu ;-)

Luistxo Fernandez - LFernandez a bildua codesyntax.com
Tf BERRIA -- **NEW PHONE** -- 675 706 553

CodeSyntax - http://www.codesyntax.com/
Azitaingo Industrialdea 3K
E-20600 EIBAR
Tel: (+34) 943 82 17 80