[itzul] Gasteizkoentzat, batez ere

Agustin Otsoa Eribeko vvzotlaa a bildua vc.ehu.es
Ost, Urr 20, 09:03:47, CEST 2004

Ivapen web gunean duzu zerrenda osoa, Gasteizkoa eta beste hiriburu
askotakoa. Hona:
http://www.ivap.com/izo/topokale/udalkale.htm

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com]En
nombre de jberriotxoa
Enviado el: martes, 19 de octubre de 2004 16:20
Para: itzul
Asunto: [itzul] Gasteizkoentzat, batez ere

Arabari buruzko lan handi bat egiten ari naiz, eta Gasteizko kale pila
agertzen zait. Ez dut inon aurkitzen Gasteizko kale-izendegi erabilgarririk,
hau da, gaztelaniazko izenaren parean euskarazko izena jarriko duenik.
Gasteizko Udalaren web orrian ere oso zaila da kale baten izena euskaraz
nola esaten den aurkitzea.

Eskertuko nizueke hori non lor daitekeen esatea edo norbaitek bidaltzea.

Beste barik, aurretik eskerrak emanez,

Joseba Berriotxoa