[itzul] Semana Coral de Alava

Ayuntamiento Gordexola euskarazerbitzua a bildua gordexola.net
Or, Urr 22, 14:04:57, CEST 2004

Semana Coral de AlavaEta "abar luze bat" ("un largo ecetera") esamoldea ez al da ba euskaraz baztertu beharrekoa?

Itziar.
  ----- Original Message -----
  From: Agustin Otsoa Eribeko
  To: 'ItzuL'
  Sent: Friday, October 22, 2004 10:49 AM
  Subject: RE: [itzul] Semana Coral de Alava

  Polita litzateke garai zaharretako hitz tradizio gabeak baztertzen hasiko bagina, 'abesbatz', 'jaurlaritza', 'aldundi' eta abar luze bat urrutizkina, izparringia eta abarrek betetzen duten kutxara sartuz eta 'koru', 'gobernu', 'diputazio' eta gainerako hitz jator nazioarteko, normalago, argiago, neutroago eta abarrago direlakoan.

  Badakit. Esan beharra nuen eta esana dut.