[itzul] ejecución dineraria

Joserra_Beloki a bildua donostia.org Joserra_Beloki a bildua donostia.org
Or, Ira 3, 11:18:18, CEST 2004

Asierrek,
 >Zuzenbideaz tutik ere ez dakit, hori aurretik esanda.

 Gauza bera, nik.

 Nik ere ikusia nuen
 DRAEren definizioa,
 baina Zelaik eman
 dituen azalpenak
 ikusita ez dakit
 noraino 'bahikuntza'
 kasu baten aurrean
 egongo garen
 derrigor... Eta
 egonda ere ez dakit
 kasu askotan
 "betearazte"
 prozedura baten
 barruan ezin
 daitekeen sartu
 "bahimentze"
 eragiketa hori...

 Euskaltermek (behean
 adibide batzuk),
 hipoteka kasuetan
 (ia) izan ezik,
 "betearaz"
 erabiltzen du gehien
 batean "zuzenbide
 eta adoministrazio
 arloan" "ejecución"
 emateko.

 Justizia.net-en ere,
 eta gagozkion arloan
 (edo oso gertu),
 "betearazpen"
 erabiltzen du.

 Beharbada, kasu
 gehienetan,
 "exekuzio" mailegatu
 gabe, "araz"en
 bidetik jo daiteke
 ("betearaz", oro
 har,  eta,
 testuinguruak-edo
 aukera ematen
 duenean, zehatzago,
 "ordainaraz"-edo
 horrelakoren
 batetik, agian).

 Legelariek badute
 hitzik, kontu
 honetan.

 Joserra Beloki

             EJECUCIÓ
             N DE
             FAMILIA.
             IMPAGO
             DE
             PENSIONE

            BETEARAZP
            ENA.
            FAMILIA.
            PENTSIOAK
            EZ
            ORDAINTZE

                EJECU
                CIÓN
                DE
                DAÑOS
                PERJU
                ICIOS

                 BETE
                 ARAZ
                 PENA
                 .
                 KALT
                 E-GA
                 LERA

              EJECUCI
              ÓN.
              ENTREGA
              DE
              BIENES
              INMUEBL
              ES

            BETEARAZP
            ENA.
            ONDASUN
            HIGIEZINA
            ENTREGATZ
            EA

 [19/7] Hiztegi
 Terminologikoa

 Sailkapena:
 Zuzenbidea |
 Zuzenbide prozesala
 | Zuzenbide prozesal
 zibila

 eu                   arbitrajeko laudoa betearazte (J)

 es                   ejecución de laudo arbitral

 [19/8]
 Hiztegi
 Termino
 logikoa

 Sailkap
 ena:
 Zuzenbi
 dea |
 Zuzenbi
 de
 prozesa
 la

 eu      autoa behin-behinean betearazte (J)

 es      ejecución provisional de auto

 [19/13] Hiztegi
 Terminologikoa

 Sailkapena: Zuzenbidea |
 Europako Erkidegoko
 zuzenbidea | Erkidegoaren
 politiketako terminoak

 eu                          nahitaezko betearazpen

 es                          ejecución forzosa

 fr                          exécution forcée

 en                          enforcement

 [19/18]
 Lan
 Zuzenbid