RE: [itzul] número de bastidor

i-barruso a bildua ej-gv.es i-barruso a bildua ej-gv.es
As, Ira 14, 12:44:30, CEST 2004

Mezu hori eta hurrengoa ez ziren Itzulera bidaltzeko. Pentsatu dut Aitziber
izeneko lankide baten kontsulta pertsonala zela eta bat-bateko erantzun
pertsonal moduan idatzi dut. Osterantzean arrazoi duzu. Ni nahastu naiz.
Barkatu.

-----Mensaje original-----
De: jon-agirre a bildua ej-gv.es [mailto:jon-agirre a bildua ej-gv.es]
Enviado el: martes, 14 de septiembre de 2004 12:18
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: RE: [itzul] número de bastidor

Elhuyar ere ez da arau-emailea. Euskalterm ez da "jendeak idazten duena
jaso" baino egiten ez duena: ezin daiteke Orotariko Euskal Hiztegia edo
Egungo Euskararen Bilketa Sistematikoa edo Plazido Mujikaren hiztegiekin
berdindu. Esan "jendeari" idazten duena bidaltzeko Euskaltermera, ea
jasotzen duten. Han jasotzen dena ez da "jendeak" idatzitakoa, maila handiko
lan-taldeek baizik, hau da, Elhuyar-ekoa bezalako talde(et)an egindako lana,
beti ere normalizazioa jomuga izanik.

Jon Agirre