[itzul] Fertile Crescent

Giltza-I=?ISO-8859-1?B?8Q==?=igo Roque iroque a bildua edebe.net
As, Ira 21, 18:21:26, CEST 2004

Aurreko batean ere erabili genuen galdera hori. Guk "Ilargierdi Emankorra"
ematen dugu. Berez, zibilizazioaren sorrerari buruzko testuetan agertzen da,
Tigris eta Eufrates ibaien arteko lurraldea izendatzeko.