[itzul] Re: Kontsulta: nola itzuli da euskarara "Pepito Grillo"

Xabier Mendiguren xmendiguren a bildua elkarlanean.com
Ast, Ira 23, 16:22:06, CEST 2004

el 23/9/04 14:15, Luistxo Fernandez en lfernandez a bildua codesyntax.com escribió:

> [...]

Ttarttalo argitaletxearentzat itzuli behar izan nuen behin. Tradiziorik ez
zegoela-eta, neronek asmatu nuen; zerbait eufonikoa egiten saiatu nintzen,
mnemoteknikoki ona eta hori dena, eta hauxe bota nuen: Krispin Kirkil

XME