RE: [itzul] home / pagina de inicio

Antton Gurrutxaga agurrutxaga a bildua elhuyar.com
Ast, Ira 30, 12:03:31, CEST 2004

Euskalterm:

[12/1] Hiztegi Terminologikoa
Sailkapena: Informatika | Internet | Nabigazioa
Definizioa: Web gune bateko sarrera nagusi gisa prestatutako orrialdea,
guneari buruzko informazioa, aurkibidea, guneko gainerako orrietarako
estekak, etab. eman ohi dituena.
eu  etxeko orri
 orri nagusi
es  pagina principal
 pagina inicial
fr  page d'accueil
en  home page
----

[12/2] Hiztegi Terminologikoa
Sailkapena: Informatika | Internet | Nabigazioa
Definizioa: Arakatzailea abiarazten denean bistaratzen den orria.
eu  hasierako orri
es  pagina de inicio
fr  page de demarrage
 page d'ouverture