[itzul] Danzad, danzad malditos

Garikoitz Knörr gari a bildua nonbait.com
As, Abu 16, 12:29:25, CEST 2005

Karlos (eta besteok):
Barkatu, arren, nire aurreko mezuaren sarreragatik: soberan zegoen, inondik
ere. Besterik ez.

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre
de karlos_del_olmo a bildua donostia.org
Enviado el: asteartea, 2005.eko abuztuak 16 12:18
Para: ItzuL
Asunto: RE: [itzul] Danzad, danzad malditos

> batzuok ulertu dugu ez zarela filmaren izenburuaren bila ari,
> dantza-jaialdi bati buruzko artikulu baterako izenburu esanguratsu baten
> bila baizik.

Seguru asko DENOK ulertu dugu ez ziharduela filmaren izenburuaren bila,
baina, edozelan ere, ez da gauza txarra izaten esaeren jatorria zein den
argitzea.
Atsotitzak dioenez, "Soinu gutxi, dantzari onarentzat aski". Nahiz eta
batzuk dantzari txarrak garenez gero, dakinearen zain egon behar, aurrekoak
erakusten du-eta atzekoak nola dantzatu.