[itzul] animalien soinuak

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ast, Abu 18, 08:21:14, CEST 2005

Behia: morrozaka
Txerria: kurrinka
Txoria: txioka
Oilarra: kukurrukuka
Txakurra: zaunka
Ahatea: kuaka
Katua: miauka
Igela: kroaka
Astoa: arrantzaka
Zaldia: irrintzika

Neuretik aterata. Ezelako oinarri barik, beraz.

Jon

-----Mensaje original-----
De: Traducciones CCI Itzulpenak [mailto:euskera a bildua traducci.com]
Enviado el: miércoles, 17 de agosto de 2005 15:03
Para: Itzulist
Asunto: [itzul] animalien soinuak

Kaixo:
Hainbat animaliak euskaraz (eta beste hizkuntza batzuetaz) nola egiten duten
eskatu digu bezero batek.
Hasi naiz begiratzen handik eta hemendik, baina ez dut fundamentuzko
gauzarik aurkitu.
Ba al dago hiztegi edo zerrenda estandarrik soinu horiek biltzen duenik?
Soinuak anamalia bakoitzaren ondoan jartzen lagunduko, mesedez?

Behia:
Txerria:
Txoria:
Oilarra: