[itzul] Heraldika

L. Azkune laxaro a bildua sjloyola.org
As, Uzt 19, 14:53:47, CEST 2005

Eskerrik asko, kontrasterako gutxienez aurkitu dut zerbait.
Laxaro
----- Original Message -----
From: "ETXEBARRIA ETXEITA, Jose Andres" <jose.andres.etxebarria a bildua bizkaia.net>
To: <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Tuesday, July 19, 2005 11:56 AM
Subject: [itzul] Heraldika

Aupa, lagunok

Heraldikaren inguruko itzulpenak egin izan ditut nik nire lanean eta
adiskide bat dut, Juan Jose Gonzalez, horretaz aitu-aitua dena. Nik,
heraldikako hiztegia lantzeko, Mogrovejo heraldikaz aituaren hiztegia
erabili nuen "sable, en faja, sinople, gules..." eta beste hitz askoren
esanahi zehatza jakin ahal izateko. Bizkaiko Foru Aldundiak, bestalde,
argitaratu du libururen bat edo beste Bizkaiko udalerriko ikur, banderaz eta
abarrez, euskaraz eta gaztelaniaz.

Jose Andrés