[itzul] Gizakiak eta arrainak

koldorb a bildua bezeroak.euskaltel.es koldorb a bildua bezeroak.euskaltel.es
Al, Mar 7, 12:21:10, CET 2005

Nik dakidala ez da Bibliakoa. Nire ustez, GKEen jarduna zabaldu eta
sendotu zen garaian (80-90 hamarkadak) hasi zen aipatzen kontu hau, are
garaitu beharreko zerbait bezala. Izan ere, III. Munduko herrialdeei
laguntzeak ez luke ekarri beharko emaile-hartzaile kategoriarik, elkarri
lagundu eta elkarrengandik ikastea baizik.

Beraz, itzulpenari dagokionez, ez dut uste estandarrik dagoenik, eta
Txema Yarzak proposaturikoak balio du ("enseñalo" barik, "enséñale"
jarrita, noski)