[itzul] Principio de crecimiento cero de la plantilla de funcionarios

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
As, Mar 8, 11:41:02, CET 2005

Nik:

Mariak:
> eta askoz soilago jarrita:
> funtzionario-kopurua batere ez handitzeko printzipioa??

Hmmm...

Litekeena da ber gauza ez izatea: lanpostuen zerrenda batere handitu
gabe, funtzionario gehiago izatea lanean, esate baterako, lehendik
lanpostuen zerrendan hutsik zeuden lanpostuak bete direlako.

Ez dut uste halako sinplifikazioa egin daitekeenik: administrazioan,
gauza bat da lanpostuen zerrenda eta beste bat funtzionario kopurua.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net