[itzul] Principio de crecimiento cero de la "plantilladefunzionarios"

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
As, Mar 8, 16:59:42, CET 2005

 > "defunzionarios" atera zait eta ohartu banaiz ere berandu izan da eta
hala
 > jarraitu du guztientzat. Izan ere, outlookek ez du abisatzen eta halakoak
 > ateratzen zaizkit gero. Ez dut "funtzionarioak" "defuntzionatzeko"
inolako
 > asmorik, lasai!

Lasai, uste dut askori gertatzen zaigula hori: postako mezuetan sekula
baino idazketa akats gehiago egin ohi ditugu. Horregatik, nik gehienetan
(oraintxe bertan) Word-en idazten dut mezua, Xuxenen laguntzaz, eta gero
postan itsatsi eta bidaltzen dut.

 > "Plantilla" ere ez dakit onartua dagoen, XUXENek ez bahintzat.
 > Balio ote dezake, "funtzionario-postuak ez gehitzeko oinarria" jarrita?

duenean), batzuetan «(Heg.)» markatuta, bestetan markatu gabe.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net