Fw: [itzul] "Ez nekien sendagilea zinenik"

Itzuliz itzuliz a bildua euskalnet.net
Al, Mar 28, 12:02:41, CEST 2005

Barkatu, alde egin dit bukatu baino lehen.

> badaki.

 Orain baldin badaki, ez al du eskatzen konpletiboa (e)LA izatea?; alegia:

 - horrek ez zekien sendagilea zinela (hau da, sendagilea "zinen", baina
 horrek ez zekien. Nik horiek aditz faktibo gisa ikasi nituen).

 - Ez diet esan joango naizenik -ez diet halakorik esan-, eta

- Ez diet esan joango naizela -joango naiz, baina ez diet esan-.

Joxemari