[itzul] "Ez nekien sendagilea zinenik"

Chris Searles csearles a bildua t-online.de
Al, Mar 28, 13:07:09, CEST 2005

On 28.03.2005, at 12:02, Itzuliz wrote:

>  Orain baldin badaki, ez al du eskatzen konpletiboa (e)LA izatea?;
> alegia:
>
>  - horrek ez zekien sendagilea zinela (hau da, sendagilea "zinen",
> baina
>  horrek ez zekien. Nik horiek aditz faktibo gisa ikasi nituen).
>
>  - Ez diet esan joango naizenik -ez diet halakorik esan-, eta
>
> - Ez diet esan joango naizela -joango naiz, baina ez diet esan-.

Beharbada argitzen du apurtxo bat nik tekstuinguru osoa ipintzeak:

"Saldiasek handituta eta minberaturik zeukan oina. Aranburu eta
Carrasco sargentuak bere ohean etzan zuten eta Barrez zauria aztertzen
hasi zitzaion.

-- Urratu bat besterik ez da -- esan zuen.

-- Ez nekien sendagilea zinenik -- esan zion Saldasiek. Sukarra zeukan.

-- Ez naiz. Baina zertxobait ikasi nuen -- erantzun zion Barrezek."

Bernardo Atxaga, Sara izeneko gizona