[itzul] Migrazioa

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Ost, Mar 30, 11:42:36, CEST 2005

 > Kaixo, Ea informatikan aritu zaretenok pistarik ematen didazuen...
 > "Migración del sistema informático anterior" itzultzeko eskatu
 > didate, testuingururik gabe. Euskaltermek "migrazioa" ematen du
 > informatikako "migración" horretarako, baina ez dakit "nondik" edo
 > "zeren" kasua erabili behar dudan, hau da, zein den zuzenago:
 > "aurreko informatika sistemaren migrazioa" edo "aurreko informatika
 > sistematik migratzea". Nire inguruko informatikariek uste dute
 > "zeren" kasua erabili behar dela, baina ez dago erabateko
 > adostasunik. Pistarik bai?

Postarekin arazoren bat duen zerrrendakide batek eskatu dit erantzun hau
bere ordez bidaltzeko:

Informatikari baten iritziz:

Migrazioaren kontura ... erabiliko EZ nukeena da berak aipatzen duen
"nondik" kasua... Nik bi aukera ikusten ditut, esaldiaren arabera:

"Aurreko sistema informatikoaren migrazioa"
  edo
"Aurreko sistema informatikoa migratzea"

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net