[itzul] -tzen bukatu/-tze(a)z bukatu

Terminologia BITEZ LOGOS terminologia a bildua bitez.com
Ast, Mar 31, 17:09:24, CEST 2005

Guztiz zalantzagabea eta are aitzakiarik gabea guretzat ere, Xabier.
Arazoa "estetikoa" baldin bada, Beterritik kanpoko beste aukera bat ere
bada (ustez Beterrin pixkanaka sartzen ari dena)

"Dutxatzen bukatutakoan, itxi iturria"

Iņaki
BITEZ LOGOS