[itzul] CAT

Isabel Etxeberria ietxeberria a bildua edebe.net
Ast, Maiatza 12, 09:06:53, CEST 2005

Egun on!

Testuingurua ematerik bai? Donostian turismo kontuak antolatzen dituen
erakundeak CAT (Centro de Atracción y Turismo) du izena. Euskarazko web
orrialdean Kultur eta Turismo Ekintzetxea agertzen da, baina siglak CAT
dira, berdin-berdin. Horixe izango da?

Isabel Etxeberria