[itzul] besterik

Agustin Otsoa Eribeko vvzotlaa a bildua vv.ehu.es
Ost, Maiatza 18, 13:00:23, CEST 2005

Nire ustez:

"Bigarren mailako ikasleak beste inor ez da etorri"

"Sagarrak besterik ez dut jaten"

Esango nuke "baino" eta "baizik" berdintsu jokatu behar direla.

"Bigarren mailako ikasleak besterik ez da / dira etorri".

"Sagarrak besterik ez dut / ditut jaten".

Zuen ustez singularra ala plurala erabili beharko litzateke halakoetan.

Eta "baino" eta "baizik" hitzekin berdin funtzionatzen al du?

Beharbada erabakia ere hartuta dago, baina nik ez dut horren berri;
inork argibiderik balu, zinez estimatuko nioke.

Aldez aurretik mila esker.

X.